Επέκταση και Στρατηγική
Ο Όμιλος Σαράντη σχεδιάζει την επέκταση σε νέες αγορές, εστιάζοντας στα προϊόντα Beauty/Skin/Sun Care, τα οποία εμφανίζουν τα υψηλότερα περιθώρια κέρδους. Στην πρόσφατη τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές, η διοίκηση επανέλαβε τον στόχο του πενταετούς πλάνου για διπλασιασμό του EBITDA έως το 2028, υπογραμμίζοντας την πρόοδο στις εξαγωγές και τη βελτίωση της κερδοφορίας.
Εξαγωγές και Στόχοι
Η εκρηκτική πορεία των αντηλιακών Carroten στις ΗΠΑ και οι νέες αγορές που ανοίγουν (Αυστραλία, Μέση Ανατολή, Φιλιππίνες) αναδείχθηκαν ως το μεγάλο στοίχημα για την επόμενη μέρα. «Πέρυσι οι εξαγωγές μας ήταν 19 εκατ. ευρώ. Φέτος, στο α’ εξάμηνο φτάσαμε ήδη τα 16,5 εκατ. ευρώ. Η εκτίμησή μας είναι ότι το 2025 θα κλείσουμε στα 24-25 εκατ. ευρώ», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, κ. Γιάννης Μπούρας.

Αγορές και Προκλήσεις
Η ελληνική αγορά κατέγραψε αύξηση 3,5% στο α’ εξάμηνο, με τις εξαγωγές από την Ελλάδα (+53%) να δίνουν ώθηση. Ωστόσο, η διοίκηση παραδέχθηκε ότι υπάρχουν σημαντικές προκλήσεις, αλλά δεν πρόκειται να αναθεωρήσει τους στόχους του πενταετούς πλάνου.
Επενδύσεις και Στρατηγική Εξαγορών
Η διοίκηση επανέλαβε τη δέσμευσή της στη σταθερή μερισματική πολιτική, με ελάχιστο payout ratio 38%. Ο κ. Μπούρας δήλωσε ότι «ο Όμιλος Σαράντη είναι πάντα ανοιχτός σε εξαγορές που ευθυγραμμίζονται με τη στρατηγική μας».
Disclaimer: Οι ειδήσεις προέρχονται από τρίτους παρόχους και δεν εκφράζουν κατ’ ανάγκη τις απόψεις του Zeko.gr.