Εισαγωγή

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Γιώργος Περιστέρης, από το βήμα του Athens International Investment Summit, ανέλυσε τις προϋποθέσεις ώστε η Ελλάδα να καταστεί περιφερειακός κόμβος logistics, με υποδομές που είναι «πράσινες» και έχουν υψηλή προστιθέμενη αξία.

Ξένες Επενδύσεις

«Έχουμε συνεργαστεί με μερικούς από τους μεγαλύτερους επενδυτές της Ευρώπης και οι ξένες επενδύσεις είναι πάντοτε ευπρόσδεκτες. Σε δύσκολες περιόδους, οι ξένοι εύλογα κρατούν αποστάσεις. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ωστόσο, δεν σταμάτησε ποτέ ακόμη και στα πιο δύσκολα χρόνια να επενδύει στη χώρα. Σήμερα, η εικόνα στην Ελλάδα είναι πολύ πιο αισιόδοξη – θα έλεγα εξαιρετικά θετική», δήλωσε ο Περιστέρης.

Στρατηγικές Υποδομές

Επεσήμανε ότι τα μεγάλα και σύνθετα έργα μπορούν να παραδοθούν έγκαιρα και με ποιότητα, όταν υπάρχει σαφές θεσμικό πλαίσιο και ουσιαστική συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Αυτός ο συνδυασμός μπορεί να μεταμορφώσει τη χώρα σε ισχυρό περιφερειακό κόμβο logistics.

Προτεραιότητες και Προκλήσεις

  • Η προτεραιότητα μετατοπίζεται στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου και διασυνδεδεμένου συστήματος εφοδιαστικής αλυσίδας.
  • Υπάρχει εμφανές επενδυτικό κενό στον τομέα των μεταφορών στη βορειοανατολική Ελλάδα.
  • Η Εγνατία Οδός είναι σήμερα κακώς συντηρημένη και απαιτεί άμεσες παρεμβάσεις.
  • Οι ενεργειακές διασυνδέσεις είναι κρίσιμες για την ανάπτυξη.

Στρατηγική Ανάπτυξης

Στόχος είναι η Ελλάδα να μην αποτελεί απλώς διάδρομο διέλευσης αγαθών, αλλά να δημιουργεί προστιθέμενη αξία σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα. Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη ζωνών logistics και επενδύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Γιώργος Περιστέρης
Ο Γιώργος Περιστέρης κατά τη διάρκεια της ομιλίας του.

Συμπέρασμα

Η στρατηγική ανάπτυξης των logistics στην Ελλάδα απαιτεί θεσμική και πολιτική σταθερότητα, καθώς και επενδύσεις που ευθυγραμμίζονται με τα κριτήρια ESG.



Disclaimer: Οι ειδήσεις προέρχονται από τρίτους παρόχους και δεν εκφράζουν κατ’ ανάγκη τις απόψεις του Zeko.gr.