Η νέα καμπάνια της Prada

Η νέα καμπάνια της Prada για την χαρακτηριστική της τσάντα, Galleria, σκηνοθετείται από τον Γιώργο Λάνθιμο και πρωταγωνιστεί η Σκάρλετ Γιόχανσον, η οποία εμφανίζεται ως πρόσωπο της Galleria για τρίτη φορά.

Ritual Identities

Τίτλος του φιλμ είναι Ritual Identities (Τελετουργικές Ταυτότητες) και διαθέτει το παράξενο χιούμορ, τις παιχνιδιάρικες εικόνες και τις γοτθικές πινελιές που χαρακτηρίζουν το στιλ του Λάνθιμου. Σε αυτό, η Γιόχανσον υποδύεται τρεις διαφορετικούς χαρακτήρες.

Γιώργος Λάνθιμος και Σκάρλετ Γιόχανσον
Ο Γιώργος Λάνθιμος και η Σκάρλετ Γιόχανσον στην καμπάνια της Prada.

Η Γιόχανσον αναφέρει: «Για αυτήν την καμπάνια της Prada που οραματίστηκε ο Λάνθιμος, υποδύομαι μια εκδοχή του εαυτού μου. Νομίζω ότι η ιδέα — η ποίηση — ήταν πως έπαιζα πολλούς ανθρώπους ταυτόχρονα. Το αποτέλεσμα απεικονίζει τη δυαδικότητα που υπάρχει μέσα σε όλους μας.»

Η τσάντα Galleria, που πρωτοκυκλοφόρησε το 2007, έχει επιβιώσει σχεδόν δύο δεκαετίες και έχει καθιερωθεί ως ένα από τα σήματα κατατεθέν της ιταλικής μάρκας. Η πιο πρόσφατη καμπάνια υπογραμμίζει την ευελιξία της, παρουσιάζοντας τη Galleria ως «ένα τοτέμ, ένα φυλαχτό, ένα αμulet κεντρικό για το τελετουργικό και την καθημερινή απόδοση της ίδιας της ζωής».

Συμπέρασμα

Η συνεργασία του Γιώργου Λάνθιμου με την Prada και τη Σκάρλετ Γιόχανσον αναδεικνύει τη δημιουργική σύνθεση του κόσμου της μόδας και του κινηματογράφου, προσφέροντας μια μοναδική οπτική στην έννοια της ταυτότητας.



Disclaimer: Οι ειδήσεις προέρχονται από τρίτους παρόχους και δεν εκφράζουν κατ’ ανάγκη τις απόψεις του Zeko.gr.