Αμφισβήτηση των Στόχων της Πράσινης Συμφωνίας
Ο νέος γενικός διευθυντής της Stellantis, Αντόνιο Φιλόζα, δήλωσε ότι οι στόχοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη μείωση των εκπομπών αερίων κατά 55% μέχρι το 2030 και η απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035 δεν είναι ρεαλιστικοί. Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Les Echos, ο Φιλόζα ζήτησε την εισαγωγή «ευέλικτων» μέτρων που θα συμβάλλουν στην αποανθρακοποίηση και τη διατήρηση της βιομηχανικής δραστηριότητας.
Η Σημασία της Stellantis
Η Stellantis, η οποία περιλαμβάνει μάρκες όπως Jeep, Peugeot και Fiat, είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως. Η απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων ή ντιζελοκίνητων οχημάτων στην ΕΕ, που αποτελεί κεντρικό μέτρο της Πράσινης Συμφωνίας, έχει προκαλέσει ανησυχίες μεταξύ των κατασκευαστών, καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραπαίουν και ο ανταγωνισμός από την Κίνα αυξάνεται.
Αντιδράσεις από άλλες Αυτοκινητοβιομηχανίες
Η BMW έχει προτείνει την αναβολή της απαγόρευσης για το 2050, ενώ ο επικεφαλής της Mercedes-Benz χαρακτήρισε τον στόχο του 2035 «ανέφικτο». Ο Φιλόζα προειδοποίησε ότι η «ταχεία παρακμή της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας» δεν πρέπει να υποτιμηθεί.

Disclaimer: Οι ειδήσεις προέρχονται από τρίτους παρόχους και δεν εκφράζουν κατ’ ανάγκη τις απόψεις του Zeko.gr.