Στρατηγική Ανάπτυξης της CrediaBank
Η CEO της CrediaBank, Ελένη Βρεττού, δήλωσε ότι η τράπεζα αναπτύσσεται με υψηλότερο ρυθμό του μέσου όρου της αγοράς, με μερίδιο αγοράς περίπου 10% στην πιστωτική επέκταση. Στη συνέντευξή της, αναφέρθηκε στην εξαγορά της HSBC Μάλτας, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2026, και θα διπλασιάσει το ενεργητικό της τράπεζας, ενισχύοντας την επαναλαμβανόμενη κερδοφορία κατά 90-100 εκατ. ευρώ ετησίως.

Προσανατολισμός στην Ποιότητα
Η Ελένη Βρεττού τόνισε ότι στόχος της CrediaBank δεν είναι να γίνει η μεγαλύτερη τράπεζα, αλλά η καλύτερη. Η τράπεζα προσφέρει άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες της χωρίς ραντεβού, εστιάζοντας στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και την αμεσότητα.
Στρατηγική για τη Μάλτα
Η τράπεζα προσεγγίζει την αγορά της Μάλτας με σεβασμό και δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη. Η CrediaBank επιδιώκει να διατηρήσει και να επεκτείνει το τοπικό πελατολόγιο, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις και προϊόντα.
Δηλώσεις και Στρατηγικές Κινήσεις
«Η νέα CrediaBank θα είναι μια συστημική τράπεζα με ευρωπαϊκό αποτύπωμα», δήλωσε η Βρεττού, προσθέτοντας ότι η τράπεζα θα εστιάσει στη στήριξη της πραγματικής οικονομίας και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων.
«Στόχος μας δεν είναι να γίνουμε η μεγαλύτερη τράπεζα, αλλά η καλύτερη» - Ελένη Βρεττού
Disclaimer: Οι ειδήσεις προέρχονται από τρίτους παρόχους και δεν εκφράζουν κατ’ ανάγκη τις απόψεις του Zeko.gr.