Η Γενιά Χ και η Καταναλωτική Δύναμη

Η εκτενή έκθεση της NielsenIQ σε συνεργασία με το World Data Lab αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές της Γενιάς Χ, δηλαδή όσοι γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980, ευθύνονται για περίπου το 25% της συνολικής κατανάλωσης στη χώρα. Αυτό το ποσοστό είναι ελαφρώς υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο, όπου η Γενιά Χ αντιπροσωπεύει το 24% της καταναλωτικής δαπάνης.

Gen X Consumer Spending
Η Γενιά Χ στην Ελλάδα και η καταναλωτική της δύναμη.

Η αγοραστική δύναμη της Γενιάς Χ φτάνει τα 15,2 τρισεκατομμύρια δολάρια, σχεδόν διπλάσια από τη συνολική κατανάλωση της Κίνας. Μέχρι το 2035, η ετήσια δαπάνη της γενιάς αυτής αναμένεται να κορυφωθεί στα 23 τρισεκατομμύρια δολάρια.

Προτιμήσεις Καταναλωτών

Η έρευνα δείχνει ότι οι περισσότεροι Έλληνες, συμπεριλαμβανομένων των μελών της Γενιάς Χ, δεν είναι ιδιαίτερα πιστοί σε μεγάλες μάρκες. Μόνο το 30% δηλώνει ότι προτιμά να αγοράζει γνωστά brands, ενώ το 40% αγοράζει απλώς αυτό που χρειάζεται χωρίς να δίνει έμφαση στη μάρκα.

Συγκρατημένη Κατανάλωση

Η Γενιά Χ στην Ελλάδα διατηρεί συντηρητική στάση απέναντι στα οικονομικά της. Το 66% δηλώνει ότι έχει χρήματα μόνο για τα βασικά, έναντι 46% παγκοσμίως.

Προσεκτική Υιοθέτηση Τεχνολογιών

Η Γενιά Χ στην Ελλάδα είναι πιο επιφυλακτική στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών σε σχέση με την υπόλοιπη ΕΕ. Μόνο το 13% επιτρέπει σε «έξυπνες» συσκευές να παραγγέλνουν αυτόματα προϊόντα.

Ορίζοντας τα πρότυπα της σύγχρονης κατανάλωσης

Ο Βάιος Δημοράγκας, Διευθύνων Σύμβουλος της NIQ για Ελλάδα και Βουλγαρία, δηλώνει: «Η Γενιά Χ στην Ελλάδα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην καταναλωτική οικονομία». Οι μάρκες που επενδύουν στην αξιοπιστία και τις στρατηγικές εκπτώσεις θα είναι οι κερδισμένοι.



Disclaimer: Οι ειδήσεις προέρχονται από τρίτους παρόχους και δεν εκφράζουν κατ’ ανάγκη τις απόψεις του Zeko.gr.