Εισαγωγή

Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές, επιτήδειοι που προσποιούνται τους influencers εκβιάζουν επιχειρηματίες, χρησιμοποιώντας ως «όπλο» τις κακές κριτικές. Αυτή η νέα μέθοδος απάτης έχει προκαλέσει ανησυχία στον επιχειρηματικό κόσμο.

Η περίπτωση της ιδιοκτήτριας ξενοδοχείου

Μια ιδιοκτήτρια πεντάστερου ξενοδοχείου στη Μύκονο αποκάλυψε την περιπέτειά της με «ψυχρούς εκβιαστές». Ένα ζευγάρι Γάλλων τουριστών, που διαμένει στο ξενοδοχείο, εξέφρασε δυσαρέσκεια από την πρώτη ημέρα της διαμονής τους.

Ξενοδοχείο στη Μύκονο
Ξενοδοχείο στη Μύκονο

Την επόμενη ημέρα, οι τουρίστες εμφανίστηκαν στη ρεσεψιόν και απείλησαν την ιδιοκτήτρια ότι αν δεν τους δώσει 2.000 ευρώ και δωρεάν ανέσεις, όπως φαγητό και ποτά, θα γράψουν κακές κριτικές στα social media.

Η αντίδραση της ιδιοκτήτριας

Όταν η ιδιοκτήτρια αρνήθηκε να ικανοποιήσει τα αιτήματά τους, οι επιτήδειοι προχώρησαν στη δεύτερη φάση του σχεδίου τους. Ανέβηκαν στο δωμάτιο και ανήρτησαν δύο κακά review, δυσφημίζοντας το ξενοδοχείο.

Για να τα σβήσουν, ζήτησαν ξανά χρήματα από την ιδιοκτήτρια, η οποία, όμως, δεν ενέδωσε και απευθύνθηκε στην αστυνομία.

Σύλληψη και ποινή

Τελικά, οι δύο επιτήδειοι συνελήφθησαν με προσημειωμένα χαρτονομίσματα και τους επιβλήθηκε ποινή 3 ετών με 30 ημέρες πραγματική έκτιση.

Συμπέρασμα

Η περίπτωση αυτή αναδεικνύει την ανάγκη για προσοχή και προστασία των επιχειρηματιών από τέτοιες απάτες, που χρησιμοποιούν τις κακές κριτικές ως μέσο εκβιασμού.


Πηγές: ΣΚΑΙ Newsbomb.gr

Disclaimer: Οι ειδήσεις προέρχονται από τρίτους παρόχους και δεν εκφράζουν κατ’ ανάγκη τις απόψεις του Zeko.gr.