Εισαγωγή
Η ΚΡΙ ΚΡΙ, γνωστή για τα προϊόντα της στον τομέα των γαλακτοκομικών, ανακοίνωσε πρόσφατα τα αποτελέσματα του α’ εξαμήνου, που δείχνουν ισχυρή ανάπτυξη πωλήσεων (+23,7%) αλλά και σημαντική υποχώρηση κερδών. Στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές, η διοίκηση παρουσίασε τις στρατηγικές της για το υπόλοιπο της χρονιάς.
Στρατηγικοί Στόχοι
Ο Οικονομικός Διευθυντής, κ. Κωνσταντίνος Σαρμαδάκης, επανέλαβε τον στόχο για κύκλο εργασιών άνω των 300 εκατ. ευρώ και περιθώριο EBIT γύρω στο 14%. «Αισθανόμαστε ότι τα βιώσιμα περιθώρια EBIT είναι περίπου στο 15%», δήλωσε, προσθέτοντας ότι το δεύτερο εξάμηνο αναμένεται καλύτερη εικόνα.
Προκλήσεις και Λύσεις
Η υποχώρηση κερδών στο α’ εξάμηνο οφείλεται κυρίως στην άνοδο του κόστους πρώτων υλών, ειδικά του νωπού γάλακτος. Ο κ. Σαρμαδάκης τόνισε ότι οι αυξήσεις στις τιμές πώλησης χρειάζονται χρόνο για να μετακυλιστούν στους πελάτες.
Εξαγωγές και Διεθνής Ανάπτυξη
Η ΚΡΙ ΚΡΙ εστιάζει στη δυναμική των εξαγωγών, που πλέον αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου της. «Στο εξωτερικό αντιμετωπίζουμε λιγότερο ανταγωνισμό και έχουμε περισσότερη τιμολογιακή δύναμη», ανέφερε ο CFO. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη ζήτηση για ελληνικό γιαούρτι στο Ηνωμένο Βασίλειο, που συνεχίζει να αυξάνεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς.
Επενδυτικά Σχέδια
Η εταιρεία τρέχει ένα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο, με κεντρικό έργο το “Greek Yogurt Dynamo”, προϋπολογισμού άνω των 52 εκατ. ευρώ. «Το έργο θα διπλασιάσει τη δυναμικότητα παραγωγής», εξήγησε ο CFO.

Συμπέρασμα
Η ΚΡΙ ΚΡΙ φαίνεται να έχει στρατηγικά σχέδια για την ανάπτυξή της, εστιάζοντας στις εξαγωγές και την κερδοφορία, με στόχο να επωφεληθεί από τις ευκαιρίες που προσφέρει η αμερικανική αγορά.
Disclaimer: Οι ειδήσεις προέρχονται από τρίτους παρόχους και δεν εκφράζουν κατ’ ανάγκη τις απόψεις του Zeko.gr.