Στρατηγική Ανάπτυξης της Κορρές
Μετά από μια χρονιά όπου οι πωλήσεις εκτινάχθηκαν στα 61,3 εκατ. ευρώ (+22%) και τα περιθώρια βελτιώθηκαν, η Κορρές τρέχει το 2025 με στόχο την πολυπόθητη επιστροφή στην κερδοφορία. Στρατηγική έμφαση δίνεται στις κατηγορίες υψηλής κερδοφορίας όπως Πρόσωπο, Αρώματα και Αντηλιακά, καθώς και στις ψηφιακές πωλήσεις που ήδη αντιπροσωπεύουν το 26% του τζίρου.
Οικονομικά Στοιχεία
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που ανήρτησε η εταιρεία, το 2024 είχε πωλήσεις 61,3 εκατ. ευρώ, από 50,1 εκατ. το 2023. Οι εξαγωγές σε στρατηγικές αγορές όπως οι ΗΠΑ (+10,3%), η Βραζιλία (+69,6%) και η Ανατολική Ευρώπη (+95,3%) ενίσχυσαν την ανάπτυξη.
Προοπτικές και Στρατηγικές
Η Κορρές συνεχίζει να εστιάζει σε κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με στόχο περαιτέρω ανάπτυξη στην Ελλάδα και διεύρυνση σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία. Η εταιρεία ενισχύει τα online κανάλια και τρέχει το loyalty πρόγραμμα Korres για τους διεθνείς πελάτες.

Η συγκυρία συμπίπτει με την απόφαση της Morgan Stanley να εκκινήσει διαδικασία πώλησης της συμμετοχής της, με σύμβουλο τη Jefferies. Η διοίκηση στοχεύει στην οριστική ανατροπή του ζημιογόνου ισολογισμού.
Disclaimer: Οι ειδήσεις προέρχονται από τρίτους παρόχους και δεν εκφράζουν κατ’ ανάγκη τις απόψεις του Zeko.gr.