Ευελιξία στην αυτοκίνηση
Η Γερμανία θα διαμορφώσει τη νέα εποχή στην αυτοκίνηση και δεν θα μείνει πίσω από αυτήν, δήλωσε ο καγκελάριος Φρίντριχ Μερτς, ο οποίος τάχθηκε επίσης κατά της πολιτικής δασμών και προστατευτισμού και ζήτησε "μεγαλύτερη ευελιξία" στη σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Η σημασία του αυτοκινήτου
"Το αυτοκίνητο. Το ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο σημαίνει και ένα κομμάτι ελευθερίας και αυτό θα εξακολουθήσει να ισχύει για πολλούς ανθρώπους στη Γερμανία", δήλωσε ο κ. Μερτς στα εγκαίνια της έκθεσης για την αυτοκίνηση (IAA), η οποία πραγματοποιείται στο Μόναχο και υπογράμμισε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία παραμένει βασικός τομέας για την ευημερία της Γερμανίας, καθώς απασχολεί περισσότερους από 770.000 εργαζόμενους.
Συζήτηση για την κατάργηση των κινητήρων
Στη φετινή έκθεση κυριαρχεί η συζήτηση σχετικά με τη σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, με τον καγκελάριο να υποστηρίζει μεγαλύτερη ευελιξία και τεχνολογικό άνοιγμα. Στα εγκαίνια της "IAA Mobility", πολιτικοί και διοργανωτές τάχθηκαν υπέρ αλλαγών στην προγραμματισμένη σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης έως το 2035.
Στόχοι και προκλήσεις
Ο κ. Μερτς διαπίστωσε ότι η μετάβαση προχωρά πιο αργά από ό,τι είχε υποτεθεί και σημείωσε ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων φοβούνται ότι δεν θα επιτύχουν τον στόχο των 100% ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2035.
Απαιτήσεις της βιομηχανίας
Η πρόεδρος της Γερμανικής Ένωσης Αυτοκινητοβιομηχανίας (VDA), Χίλντεγκαρντ Μύλερ, ζήτησε μεγαλύτερη πολιτική στήριξη για τον κλάδο αυτοκινήτου, αναδεικνύοντας την ανάγκη για χαμηλότερες τιμές ενέργειας και επέκταση της υποδομής φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Στρατηγική της κυβέρνησης
Ο καγκελάριος Μερτς σχεδιάζει να φιλοξενήσει τον Οκτώβριο σύνοδο κορυφής για την αυτοκινητοβιομηχανία, στην οποία θα συμμετάσχουν εταιρείες, προμηθευτές και συνδικάτα.

Disclaimer: Οι ειδήσεις προέρχονται από τρίτους παρόχους και δεν εκφράζουν κατ’ ανάγκη τις απόψεις του Zeko.gr.