Εισαγωγή

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χαιρέτισε το νέο κώδικα δεοντολογίας για τις διαδικτυακές αξιολογήσεις για τα τουριστικά καταλύματα, χαρακτηρίζοντάς τον ως ένα "σημαντικό βήμα" για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης στον τουρισμό.

Σκοπός του Κώδικα

Ο Κώδικας δεοντολογίας αποσκοπεί στην επίτευξη "μεγαλύτερης διαφάνειας και αξιοπιστίας" των διαδικτυακών αξιολογήσεων, βοηθώντας τους καταναλωτές να διακρίνουν τις αυθεντικές κριτικές από εκείνες που δεν προέρχονται από πραγματικούς επισκέπτες.

Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χαιρετίζει τον νέο κώδικα δεοντολογίας.

Δηλώσεις και Συμμετοχή

Ο Απόστολος Τζιτζικώστας, επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, δήλωσε: "Οι αξιόπιστες διαδικτυακές αξιολογήσεις είναι απαραίτητες για την εμπιστοσύνη στον τουρισμό. Με αυτόν τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας, ανεβάζουμε τον πήχη σε όλη την Ευρώπη, διασφαλίζοντας ότι μόνο οι γνήσιοι επισκέπτες μπορούν να αφήσουν σχόλια. Αυτό σημαίνει σαφέστερες, δικαιότερες, πιο αξιόπιστες, πιο διαφανείς και πιο αξιόπιστες πληροφορίες για όλους."

Συμπεράσματα

Ο νέος κώδικας δημιουργήθηκε από κοινού από ενδιαφερόμενα μέρη του τουριστικού οικοσυστήματος, περιλαμβάνοντας το υπουργείο Τουρισμού της Ελλάδας και μεγάλες εταιρείες όπως η Airbnb και η Booking.com.


Πηγές: ΣΚΑΙ Capital.gr

Disclaimer: Οι ειδήσεις προέρχονται από τρίτους παρόχους και δεν εκφράζουν κατ’ ανάγκη τις απόψεις του Zeko.gr.